zaterdag 14 juli 2018

Ze zijn er... onze stoffen!!!!!!!!!!!!!!

Ken je dat gevoel nog, dat plots in je oplaaide toen de Duivels het onverslaanbaar gewaande Brazilië naar huis speelden?
Awel, dát gevoel mocht ik afgelopen woensdag nóg eens beleven! Want plots reed daar een vrachtwagen mijn oprit op met in zijn laadruimte 4 paletten vol stof! 1230 kg om exact te zijn!
Na dik 2 maanden frustraties omdat eerst een productielijn uitviel, vervolgens een deel op de verkeerde stof werd geprint (ja, echt waar!!) en tenslotte bij de douane iedereen eerder in vakantiemodus stond, werden mijn stoffen dan toch eindelijk voor mijn deur geleverd! OEF!

En dan begon het grote werk pas...
- Alle dozen (die zo'n 20 à 30 kg/stuk wogen) afladen, sorteren per soort, opendoen en nakijken op eventuele reeds zichtbare fouten. (Klein detail: dat afladen en sorteren deed ik ALLEEN! #girlpower!)
- Bestelbonnen maken en bestellingen klaarleggen
- Nog wat mailtjes sturen
- Een blogbericht schrijven
- Nieuwsbrieven sturen
- Instagram en Facebook spammen
- Bestellingen op de post doen
en ik kan hier nog even doorgaan! Blij dat mijn kids deze week op sportkamp waren!

Maar het spannendste stuk moet eigenlijk nog komen, want... op 27 JULI 2018 start de officiële verkoopWhoop Whoop!!
Vanaf dan zal je ook als particulier onze stoffen kunnen aankopen via onze website en in de winkels!
Ik hoop alleen dat jullie ze nog wíllen kopen... ;-)
Retailers kunnen trouwens nog steeds een bestelling plaatsen via deze link.

Ik kreeg ook een aantal keer de vraag waar ik de flex had gekocht voor de T-shirts (zie foto hieronder).
Wie al een exemplaar 'live' zag, weet dat de stipjes, die achter de libel dwarrelen, doorlopen tot op de rug, wat een speciaal effectje geeft. Ook daar zijn wat vragen over...
Wel... ik kocht de flex bij Feeërieke. Hij matcht perfect met de Rose Gold print die in de stoffen met de libellen en de vogeltjes verwerkt zit.
Ik sneed alles uit met de cameo en streek een deel van de tekening op het voorpand.
De overschot streek ik op het achterpand. Pas dan naaide de mama van dit meisje de T-shirt in elkaar.



En omdat jullie zo lang hebben moeten wachten en daar NOOIT een verkeerd woord over gezegd hebben doe ik jullie de silhouetten van een aantal figuurtjes uit onze stoffen gewoon cadeau! Zo kunnen jullie ook aan de slag met flex en flock om de perfecte vakantie of 'Back to School' outfit te maken! Denk er wel aan dat je deze silhouetten niet mag gebruiken voor commerciële doeleinden.





Zal ik jullie anders nog wat warm maken met nog meer fotomateriaal?
En dan spreken we eind deze maand af op deze plek! Deal?

























6 opmerkingen:

  1. Uiteraard wil ik ze nog kopen, ik kan nog altijd niet kiezen trouwens 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je mooie stoffenlijn! Veel succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook echt mega-fan, die kleuren en prints zijn helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik keek net even op de website. Zijn de kleuren van het donkerblauw hetzelfde in tricot en katoen?
    Enne, verkoop je ook het effen donkerblauw en roze tricot dat je in jouw voorbeeldoutfits gebruikte?
    Kwestie van goed voorbereid te zijn om te bestellen...

    BeantwoordenVerwijderen