vrijdag 30 december 2016

Iets voor mezelf...

Een jaar:      
zo lang lag de stof gewoon in de kast.

2 maanden:
zo lang lag de stof geknipt op de tafel.

4 weken:      
zo lang lag de stof deels in elkaar genaaid ergens ver weg (het model bleek achteraan veel wijd wat zich vertaalde in veel te veel stof op mijn rug).

3 uur:          
zo lang zat ik te tornen aan die vreselijke stretchsteek!

90 minuten:
zo lang duurde het om mijn jurk aan te passen en af te werken. Peanuts!

Maar...! De aanhouder wint!
Deze ochtend glinsterde de zon op de bevroren takken in onze tuin. Een waar sprookjeslandschap...
Ik zwierde zoonlief achter het fototoestel en hij toverde er deze foto uit:

200 jurken | Nina


Patroon:
Nina uit 200 jurken

Stof:
Stoffenstraat
Oker: Stoffenmadam

KamSnaps:
Stoffenmie

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi! De moeite waard geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb je doorgezet want nu is het een prachtjurk!! Mooie stof en geweldig gecombineerd met dat oker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een huzarenstukje zo te lezen, maar wat is je jurk mooi geworden, Stefanie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Inzet werd beloond. Deze moet je vaak dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat herkenbaar... dat gaat bij mij ook zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben je er gisteren vergeten over te complimenteren. Dus bij deze: KEISCHOON !!!

    BeantwoordenVerwijderen