zondag 25 december 2016

BLOGHUNT... De winnaars!

HO HO HO!


Ik mocht hier op de blog van Juffrouw Kersjes 3 prijzen weggeven...!
Het woord dat je in het rooster vond was 'enkellbarst'.
Dit woord was op zijn beurt een anagram voor 'KERSTBALLEN'!

De winnaars van de BLOGHUNT werden door een onschuldige kinderhand getrokken:

3de prijs:
Patroon Herman & Hermien
Lesley De Winter!

2de prijs:
Bon Stoffenmie + patroon Herman & Hermien
Isabel Taverniers

1ste prijs:
Workshop voor 2 + patroon Herman & Hermien
Felke Van der Stichelen

Proficiat!
Jullie krijgen morgen alvast een mailtje met alle info!



Een zalig kerstfeest aan iedereen!



De Kerstman                       

2 opmerkingen:

  1. Joepie, tof dat ik gewonnen heb! Ik kan het bijna niet geloven... Ik vond het superleuk om mee te doen aan deze blokhunt, heb met veel plezier alle Posts op de blogs gevolgd en ben blij dat ik zo ook een aantal nieuwe leuke blogs leerde kennen! Heel veel dank alvast voor de organisatie hiervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooohoooow, jou made my day!! MEGABLIJ!! :)
    Stephanie, ik stuurde jou een mailtje.
    Groetjes en nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen