zaterdag 11 juni 2016

Superdr... en nog steeds: een GIVE AWAY!

Dit project zat al lang in mijn hoofd...! Een keer de draak steken met een nogal bekend, 'heel droog', merk. En ziehier het resultaat!



Het patroon is de kaptrui van Stof-Voor-Durf-Het-Zelvers. Ik nam de maat die goed zat aan de schouders, maar verlengde de trui. 't Is een lange, maar smalle, kerel, die Jef.
De groene jogging vind je hier en de donker blauwe tricot hier.
De bijhorende flex vind je ook bij Stoffenmie. Het is er ééntje van een ongelooflijk goede kwaliteit.
De buurvrouw testte hem naast enkele andere merken en deze stak er met kop en schouders bovenuit!
Merci buurvrouw Griet voor je EHBC (Eerste Hulp Bij Cameo)!

GIVE AWAY!
Wie nog graag kans maakt op een workshop voor 2 of een cadeaubon van 50 euro + het Blueberry Bag patroon, moet snel naar hier gaan! De Give Away loopt nog tot volgende week!






21 opmerkingen:

  1. Haha, ik vind dat geweldig! Zou nog iets voor Broer zijn ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Super!!! Ze moeten niet al stukken van mensen kosten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gevonden! En leuke trui in zijn geheel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wahahahaha! Je doet mij luidop lachen hier. Za-lig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ik heel leuk :-)
    Heb je dat bestandje zelf gemaakt? Of staat het ergens 'te vinden'? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maakte het zelf in Illustrator. Ik vrees echter dat als ik dit ergens 'openbaar' zet, ik wel eens problemen kan krijgen met Superdry inzake copyright...

      Verwijderen
    2. dat zou idd helaas wel kunnen... :-(

      Verwijderen
  6. haha, keigrappig :-) leuke trui!!!

    BeantwoordenVerwijderen