zondag 21 februari 2016

Ik maakte eens wat buffkes...

Af en toe hoeft een blogbericht niet veel woorden de bevatten.
Vorige week kwam koning Winter nog eens om het hoekje piepen. Ideaal weer om mijn zelf gemaakte buffs uit te testen.
Ik volgde deze tuto. Omdat ik de binnenkant in een grijze Teddy maakte (en die stof niet zo rekt als tricot), mat ik de omtrek van de hoofden van mijn kids en telde hier nog 2 cm bij.

Buff naaien

Buff naaien

Ook de jongste kreeg een roze versie, maar kon geen afscheid nemen van haar oude sjaal... Tja...
Het leven zoals het is, zeker?


Stof:

2 opmerkingen:

  1. Ik zorg sinds ik naai ook dat ik altijd een paar exemplaren heb! :) Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorig jaar een kaal hoofd gehad ivm chemo. Ik maakte toen bij elke outfit een buff, die ik als hoofdbedekking droeg. Nu ik weer haar heb gebruik ik ze als sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen