zaterdag 8 april 2017

Testers gevonden!

Het was een heel gepuzzel, maar het is me gelukt!
Alvast DANK U WEL voor alle lieve berichtjes en fijne complimenten. Dat deed deugd en gaf me
een ware energieboost.



Hoe ging ik te werk?
Eerst en vooral hield ik rekening met de maten: ik selecteerde de personen die (min of meer!) binnen de maten van de matentabel vielen.
Vervolgens probeerde ik binnen die selectie op zoek te gaan naar bloggers, niet-bloggers, ervaren, minder ervaren, Nederlandse en Belgische naaisters.

Ik kan u verzekeren: dit was een job om U tegen te zeggen.
Ik hoop dan ook dat wie niet geselecteerd werd daar niet te zwaar aan tilt. Ik deed echt mijn best om een goed evenwicht te vinden.

Indien je tot de 8 testers behoort, kreeg je intussen een mailtje met enkele instructies toegestuurd. (Kijk ook even bij de SPAM!)

Alvast veel succes en hopelijk lezen jullie hier gauw meer over het vervolg van dit avontuur.
Ik kan jullie alvast vertellen dat dat niet niks gaat zijn... #nuzijtgebenieuwdhe ?!

2 opmerkingen:

  1. veel succes aan alle testers en ook voor jou, lijkt mij echt een leuk patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes! Ik heb getwijfeld om me op te geven als tester, maar had schrik dat het me teveel stress zou opleveren.
    Ik ga het patroon zeker kopen, ziet me er een praktisch shirt uit, ook om eventueel mee te gaan wandelen op reis!

    BeantwoordenVerwijderen